Wanneer u bij de Zweef reserveert voor een feest, partij of gelegenheid gelden er algemene voorwaarden. Neem deze goed door.
Bevestiging
Wanneer u een offerte van ons ontvangt, kunt u deze accorderen via de link in de mail. Uiterlijk 14 dagen van tevoren vernemen wij de definitieve aantallen van het gezelschap en eventuele dieetwensen/allergieën per mail. Deze aantallen factureren wij minimaal. Bij geen tijdige reactie gaan wij uit van de aantallen die door de aanvrager in eerste instantie zijn gecommuniceerd.
Door deze offerte te accorderen gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.
Staffel
Indien de definitieve aantallen van het gezelschap dusdanig afwijken. Zijn wij genoodzaakt om de staffel zoals vermeld op de bevestigde offerte aanvullend te factureren.
Annulering na bevestiging
– Annulering 48 uur voor de gereserveerde dag zelf: 100% annuleringkosten.
– Annulering minder dan 14 dagen voor de reservering: 75% annuleringskosten.
– Annulering minder dan 30 dagen maar meer dan 15 dagen voor de reservering: 50% annuleringskosten.
De annuleringskosten worden berekend aan de hand van de akkoord gegeven offerte.
Aanvullende voorwaarden voor evenementen vanaf 50 personen en bruiloften
– De eerste bezoekafspraak is kosteloos, daaropvolgende afspraken facturen wij € 45,- per gesprek.
Uitloop van de partij
Uitloop van de partij is (in overleg) mogelijk. Dit brengt wel extra locatiekosten met zich mee van € 50,- per half uur en per actief personeelslid € 17,5- per half uur. De bijkomende kosten van het drankarrangement zijn in dat geval € 3,75,- per extra half uur en wordt berekend aan de hand van het aantal mensen dat nog aanwezig is tijdens de eerder aangegeven eindtijd.
Bij te reserveren apparatuur
Jullie kunnen bij ons een geluidssysteem inclusief statieven, microfoon en opbouw huren voor € 95,- . Via bluetooth kunnen jullie zelf verbinding maken met het geluidssysteem. Wel willen wij nogmaals aankaarten dat er buiten geen tot beperkt muziek mag worden afgespeeld. Jullie kunnen ook bij ons een 55 inch TV huren voor € 25,-.
Geluid
Ons huidige geluidssysteem is geschikt voor achtergrondmuziek. Wij zijn gevestigd in een beschermd natuurgebied, er kan buiten dus geen/beperkt muziek worden afgespeeld. Verreweg de meeste horecaorganisaties mogen zonder evenementen vergunning geen/beperkt muziek afspelen. In overleg met ons kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn voor jullie partij.
Dranken omzetgaranties
Bij nacalculatie geldt een dranken omzetgarantie. De minimale drank afname voor 4 uur betreft € 17,5- voor volwassenen € 11,50 voor kinderen onder de twaalf. Bij de afname van een arrangement is geen dranken omzetgarantie van toepassing.
Arrangementen
Alle afkooparrangementen bevatten geen warme dranken en verse sappen.
Allergieën & dieetwensen
Indien de dieetwensen 14 dagen van tevoren zijn doorgeven, doen wij ons uiterste best om hier rekening mee te houden. Echter, zijn wij wel genoodzaakt om te vermelden dat wij “sporen van” niet met 100% kunnen uitsluiten.
Schoonmaakkosten
Bij confetti/braaksel wordt er minimaal € 150,- in rekening gebracht aan schoonmaakkosten. Indien jullie zelf versieringen en dergelijke hebben opgehangen dienen jullie dat aan het einde van het feest zelf op te ruimen. Wanneer dit niet gebeurt reken wij € 80,-per uur per personeelslid aan schoonmaakkosten, dit is exclusief eventuele schadekosten.
Kurken- en keukengeld
Het bedrag verschuldigd voor het in de ruimte van een horecabedrijf nuttigen van niet door dat horecabedrijf verstrekte drank en/of eten.
Eigen catering is niet gebruikelijk. Enkel bij hoge uitzondering is een externe cateraar mogelijk, hiervoor brengen wij kosten in rekening.